استخوان ها چارچوب بدن هستن و این نوشیدنی تضمین میکنه که اونا همیشه سالم و قوی باقی بمونن! این آبمیوه نه تنها سرشار از کلسیمه، بلکه گنجینه ای از مواد مغذی مثل ویتامین C و اسید فولیک است. هویج این نوشیدنی رو شیرین کرده و در ترکیب با میوه ها و سبزیجات دیگه عالی میشه. حتما هویج تازه استفاده کنین چون حاوی کلسیمی است که نسبت به کلسیم شیر راحت تر جذب میشه.

استخوان ها چارچوب بدن هستن و این نوشیدنی تضمین میکنه که اونا همیشه سالم و قوی باقی بمونن! این آبمیوه نه تنها سرشار از کلسیمه، بلکه گنجینه ای از مواد مغذی مثل ویتامین C و اسید فولیک است. هویج این نوشیدنی رو شیرین کرده و در ترکیب با میوه ها و سبزیجات دیگه عالی میشه. حتما هویج تازه استفاده کنین چون حاوی کلسیمی است که نسبت به کلسیم شیر راحت تر جذب میشه.

یه شیک سالم برای بالا بردن کلسیم بدن

مواد لازم:

۲ عدد چغندر (با پوست)
۲ عدد هویج متوسط (با پوست)
۳ تا ۴ ساقه جعفری (خرد شده)
۲ تا ۳ ساقه کرفس (خرد شده)
یخ های خرد برای سرو

طرز تهیه:

چغندر و هویج ها رو نصف کنین.

اگه از آبمیوه گیری استفاده می کنین:
همه مواد لازم رو داخل آبمیوه گیری ریخته و خوب مخلوط کنین.

دو تا لیوان برداشته و مقداری یخ خرد شده داخل هر لیوان ریخته و آبمیوه رو روش بریزین.

فورا سرو کنین.

اگه از مخلوط کن استفاده میکنین:
همه مواد رو داخل مخلوط کن ریخته و اگه لازمه مقدار خیلی کمی آب بهش اضافه کنین تا نوشیدنی صاف و یکدست بشه.

بعد نوشیدنی رو از صافی رد کنین.

با استفاده از یه پارچه یا صافی آبمیوه رو ازش رد کنین.

دو تا لیوان برداشته و مقداری یخ خرد شده داخل هر لیوان ریخته و آبمیوه رو روش بریزین.

فورا سرو کنین.

منبع: نوین زی

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه