این نوشیدنی که حاوی آنتی اکسیدان های قوی است با همه عفونت ها مبارزه کرده و برای سیستم ایمنی بدنتون قدرتی که نیاز داره رو تامین میکنه. خوردن میوه زیاد بعضی اوقات خیلی خسته کننده است، پس آبمیوه درست کنین تا از همه فوایدش بهره ببرین.

  • این نوشیدنی که حاوی آنتی اکسیدان های قوی است با همه عفونت ها مبارزه کرده و برای سیستم ایمنی بدنتون قدرتی که نیاز داره رو تامین میکنه. خوردن میوه زیاد بعضی اوقات خیلی خسته کننده است، پس آبمیوه درست کنین تا از همه فوایدش بهره ببرین.

طرز تهیه یک آبمیوه سالم و خوشمزه (سرشار از آنتی اکسیدان)

مواد لازم:
۴ عدد سیب متوسط (خرد شده)
۲ فنجان انگور سیاه
۱ فنجان توت فرنگی تازه
نصف فنجان چغندر خرد شده
۱ فنجان یخ خرد شده

طرز تهیه:

همه مواد رو باهم در یه مخلوط کن ریخته و خوب ترکیب کنین تا زمانی که صاف و یکدست بشه.

آبمیوه رو از صافی رد کرده و بین چهار لیوان تقسیم کرده و فورا سرو کنین.

نکته:

سعی کنین از توت فرنگی تازه و رسیده استفاده کنین تا دیگه مجبور نباشین توی آبمیوه شکر بریزین.

اگه توی فصلی هستین که کیوی در بازار موجوده، میتونین به جای توت فرنگی یه فنجان کیوی خرد شده استفاده کنین و از این نوشیدنی که سرشار از ویتامین C است لذت ببرین.

منبع: نوین زی

نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه